TEMPEST MEGHIBÁSODÁS &
TEMPEST GARANCIÁLIS TEENDŐK

A gördülékenyebb ügyintézés érdekében az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány teendőt,
melyet az ügyfélnek végre kell hajtania a garancia érvényesítése előtt.
Kérjük minden esetben kövesse a felsorolt útmutatást a szabályos és biztonságos szervizelés előtt.

 

1. Ellenőrzés

Először is ellenőrizzük, hogy a meghibásodott eszköz rendelkezik e még érvényes garanciával! A legtöbb esetben standard egy év garanciát biztosítunk eszközeinkre (2020-as év, és előtte lévő időszakok), ettől való eltérés leginkább azon esetekben történik, amikor az ügyfél kiterjesztett garanciát igényelt a beszerzéskor. Fontos továbbá tisztázni, hogy a garanciális szolgáltatást költségtérítés mentesen a Hubel Kft által forgalomba bocsájtott eszközökre igényelheti.

 

 

2. Jelentési kötelezettség:

Amennyiben az eszköz már átesett a Nemzeti Biztonsági Felügyelet (röviden NBF) akreditációján, úgy kötelességük jelenteni az eszköz meghibásodását, és annak szándékát, hogy az eszközt szervizbe kívánják szállítani a javítás idejére! Fontos, hogy a TEMPEST eszköz (eszközök) csak, és kizárólag az NBF értesítését követően hagyhatják el a biztonsági zónát.

 

3. Előkészítés

Kérjük a meghibásodott eszközből távolítsa el az adathordozót és helyezze azt a biztonsági terület páncélszekrényébe! ( a TEMPEST eszközök adathordozója nem hagyhatja el a biztonsági területet ! ) Számítógép, notebook , tablet esetében kérjük a BIOS jelszót eltávolítani szíveskedjenek!

 

4. Egyeztetés

Tapasztalataink alapján, a szerviz feladatok ellátása kevés időt vesz igénybe amennyiben a meghibásodott eszközhöz rendelkezésre áll a megfelelő alkatrészellátás. Mivel raktárkészletünk folyamatosan változik, mindenképpen érdemes előre egyeztetni cégünk munkatársaival a cserealkatrészek előbiztosítása érdekében. Mindezek tudatában, kérjük egyeztessen cégünk munkatársaival!

5. Javítás és Mérés:

A hibafeltárást követően az eszközt/eszközöket javítjuk, javíthatatlan állapot esetén cseréljük. Minden meghibásodott TEMPEST eszköz javítását követően, kötelező az eszköz újramérése, azaz a kisugárzás mérése. Ehhez referenciamérést végzünk, mely az előző, a gyári állapot mérési eredményeit veszi alapul. A javított eszköz eredményeinek a minimális követelmény szintje, a gyári állapot mérési eredménye. Megfelelőség esetén új certificate-t bocsájtunk ki, amely a TEMPEST megfelelőséget igazolja.

FELMERÜLŐ KÖLTSÉGEK

A GARANCIA KERETEIN BELÜLI JAVÍTÁSNAK, MÉRÉSNEK ÉS ÚJ CERTIFICATE KIBOCSÁJTÁSÁNAK NINCSEN ANYAG VONZATA, AZONBAN AMENNYIBEN AZ ÜGYFÉL A SZÁLLÍTÁST CÉGÜNKRE BÍZZA, ÚGY SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET SZÁMOLUNK FEL. AMENNYIBEN A MEGHIBÁSODOTT ESZKÖZRE NINCSEN ÉRVÉNYES HUBEL KFT. ÁLTAL BIZTOSÍTOTT GARANCIÁLIS SZOLGÁLTATÁS, ÚGY EGYEDI ELBÍRÁLÁS ALAPJÁN AJÁNLATOT KÉSZÍTÜNK A SZERVIZFELADATOK ELLÁTÁSÁRA! A SZERVIZKÖLTSÉGEK AZ ALÁBBIAKBÓL TEVŐDNEK ÖSSZE: A TERMÉK BEVIZSGÁLÁS, A HIBA OKÁNAK FELDERÍTÉSE, A HIBA ELHÁRÍTÁSA (SZERELÉSE), ANYAGKÖLTSÉG, A TERMÉK TESZTELÉSE, A TERMÉK MÉRÉSE ÉS MINŐSÍTÉS KIÁLLÍTÁSA.

HIBA BEJELENTŐ ŰRLAP

Kérjük értelem szerűen töltse ki az alábbi űrlapot!
A megadott információk segítségével hozzájárul a mielőbbi munkavégzéshez,
hisz megkönnyíti munkánkat.
Munkatársunk várhatóan maximum 24 órán belül
jelentkezik a megadott elérhetőségen!

A * jellel ellátott információk mindenképpen szükségesek
a költségtérítés mentes garanciális szolgáltatás ellátásának érdekében!

 

 

TOVÁBBI ELÉRHETŐSÉG GARANCIÁLIS HIBA JELENTÉSE ESETÉRE:
Amennyiben cégünk által forgalmazott eszköz meghibásodását kívánja jelenteni,
illetve érvényesíteni szeretné garanciális szolgáltatását,
megteheti azt akár telefonos megkereséssel is.
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén!

TEMPEST Garanciális ügyintézés és elbíráslás
Név: Ott Zsolt | Beosztás: IT System Enginner | Tel: +3630 944 1355 | E-mail: ott.zsolt@hubel.net

Hubel Központi Elérhetőség
E-mail: hubel@hubel.net | Tel: +36 1 219 0731 | Fax: +36 1 219 0733